Detinatorii de site-uri trebuie sa faca in permanenta fata celor mai diverse si inedite provocari. In afara problemelor tehnice (care pe mine ma uimesc in permanenta, deoarece zilnic am parte de cate o problema noua) este necesar sa ne promovam si site-ul, dar din pacate simpla utilizare a retelelor de social media nu ne va rezolva aceasta problema.

Un site trebuie crescut cu rabdare

Online-ul este un domeniu in care trebuie sa fim inzestrati cu foarte multa rabdare. Nu trebuie sa apelam la metode SEO inainte ca site-ul nostru sa capete vechime si consistenta, iar in momentul in care vom folosi aceste tehnici este necesar sa fim prudenti, deoarece algoritmii de evaluare ai site-urilor devin pe zi ce trece mai severi.

Este important sa asteptam intre 6 si 9 luni ca domeniul nostru sa se invecheasca, iar in acest timp va trebui sa adaugam cat mai mult continut pentru ca site-ul sa capete consistenta si autoritate.

Nu trebuie sa scriem doar de dragul de a scrie. Este esential ca articolele noastre sa contina informatii exacte si cat mai relevante, iar utilizarea cuvintelor cheie nu trebuiesa depaseasca o anumita densitate.

Este ideal sa ne bazam mai mult pe SEO white hat, deoarece astfel respectam regulile de buna conduita si nu riscam sa ne trezim penalizati de Google.

Primul lucru pe care trebuie sa il facem in acest caz este sa optimizam structura site-ului. Continutul trebuie sa fie corect atat din punct de vedere gramatical cat si lexical, nu trebuie sa aiba linkuri sau imagini expirate, iar structura textului trebuie sa respecte anumite reguli.

White SEO ne ajuta sa avem o crestere constanta si durabila a pozitiei site-ului

Website-ul trebuie sa aiba o structura logica si sa fie usor de navigat. Daca vizitatorii vor considera informatiile relevante si paginile usor de gasit si de navigat vom avea parte de un adevarat boost din partea Google.

Backlinkurile fac parte din categoria celor mai importanti factori white hat SEO luati in calcul de catre Google. Acestea sunt de fapt linkuri catre site-ul nostru amplasate in alte website-uri, prin care ne va creste autoritatea domeniului.

Atentie insa la calitatea acestora, deoarece se impart in „linkuri bune” si „linkuri rele”. Este necesar sa fim foarte atenti atunci cand achizitionam linkurile, deoarece linkurile rele ne pot aduce penalizari de durata ale pozitiei in Google.

Numarul de vizitatori este un factor deosebit de important in politica white hat SEO. Un site vizitat de multi useri este perceput de Google ca o autoritate in domeniu, iar pozitia acestuia in clasament va fi astfel mult imbunatatita.

Social media a devenit o parte integranta a vietii noastre, iar linkurile provenite din Facebook, Twitter, Google+ sunt bine apreciate de catre Google. Este important insa sa avem conturi reale pe aceste canale de comunicare, care sa contina numele nostru sau al site-ului pentru a avea parte de recenzii pozitive.

Nu trebuie sa uitam sa ne facem site-ul public. Politica white hat SEO apreciaza in mod deosebit site-urile ce fac publica identitatea detinatorilor.